2013年9月29日星期日

Guide de formation plus récente de Avaya 132-S-712

Choisissez le Pass4Test, choisissez le succès. Le produit offert par Pass4Test vous permet à réussir le test Avaya 132-S-712. C'est necessaire de prendre un test simulation avant participer le test réel. C'est une façon bien effective. Choisir Pass4Test vous permet à réussir 100% le test.

Pour vous laisser savoir mieux que la Q&A Avaya 132-S-712 produit par Pass4Test est persuadante, le démo de Q&A Avaya 132-S-712 est gratuit à télécharger. Sous l'aide de Pass4Test, vous pouvez non seulement passer le test à la première fois, mais aussi économiser vos temps et efforts. Vous allez trouver les questions presque même que lesquels dans le test réel. C'est pourquoi tous les candidats peuvent réussir le test Avaya 132-S-712 sans aucune doute. C'est aussi un symbole d'un meilleur demain de votre carrière.

Le guide d'étude de Pas4Test comprend l'outil de se former et même que le test de simulation très proche de test réel. Pass4Test vous permet de se forcer les connaissances professionnelles ciblées à l'examen Certification Avaya 132-S-712. Il n'y a pas de soucis à réussir le test avec une haute note.

Le test Avaya 132-S-712 est bien populaire dans l'Industrie IT. Donc il y a de plus en plus de gens à participer le test Avaya 132-S-712. En fait, c'est pas facile à passer le test si on n'a pas une formation particulière. Pass4Test peut vous aider à économiser le temps et les efforts à réussir le test Certification.

Code d'Examen: 132-S-712
Nom d'Examen: Avaya (Specialist: Avaya Proactive Contact Solutions Design Elective Exam)
Questions et réponses: 62 Q&As

En quelques années, le test de certification de Avaya 132-S-712 faisait un grand impact sur la vie quotidienne pour pas mal de gens. Voilà le problème, comme on peut réussir facilement le test de Avaya 132-S-712? Notre Pass4Test peut vous aider à tout moment à résourdre ce problème rapidement. Pass4Test peut vous offrir une bonne formation particulière à propos du test de certification 132-S-712. Notre outil de test formation est apporté par les IT experts. Chez Pass4Test, vous pouvez toujours trouver une formations à propos du test Certification 132-S-712, plus nouvelle et plus proche d'un test réel. Tu choisis le Pass4Test aujourd'hui, tu choisis le succès de test Certification demain.

132-S-712 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/132-s-712.html

NO.1 Your customer runs a collections call center. When an inbound call comes in, your customer wants be
able to keep the customer from being called back on the outbound jobs if payment was received on the
inbound call. Which feature automatically marks records as uncallable on outbound jobs if the agent uses
a code indicating an inbound call resulted in a payment from the customer?
A.Do Not Call
B.Sales Verification
C.Generic Postupdate
D.Realtime Campaign Update
Answer:D

certification Avaya   certification 132-S-712   132-S-712   132-S-712   132-S-712

NO.2 When using the Avaya Solution Designer tool, the License Quantity for Agent Connections should be
equal to the total number of _____.
A.agents in a typical shift
B.simultaneous headset connections
C.inbound lines purchased by the customer
D.outbound lines purchased by the customer
Answer:B

certification Avaya   132-S-712 examen   132-S-712   certification 132-S-712

NO.3 What is Update Time?
A.the time period that begins when the agent greets the customer and ends when the customer hangs up
B.the time period that begins when the customer hangs up and ends when the agent releases the
customer record
C.the time period that begins when the agent releases the customer record and ends when the agent
receives the next call
D.the time period that begins when the customer first tells the agent pertinent information and the agent
records it and ends when the agent releases the record
Answer:B

certification Avaya   132-S-712   certification 132-S-712   132-S-712 examen   132-S-712

NO.4 The Avaya Proactive Contact access server provides which two functions within the system? (Choose
two.)
A.connects calls to agents
B.manages the internal LAN
C.serves as a dial-in point for access to the digital switch and CPU
D.is the interface that supervisors and agents use on their computers
Answer:B C

Avaya   132-S-712   132-S-712

NO.5 Which tool is new to the Editor Application in the Avaya Proactive Contact Supervisor software?
A.verification of jobs
B.record selection reports
C.messages files and scripts
D.IVR fields in record selections
Answer:C

Avaya   132-S-712   certification 132-S-712

NO.6 Which feature meets the needs of customers who want to run jobs that play messages to both phones
answered by live customers and phones answered by answering machines?
A.Autowrap
B.Virtual Agent
C.Agent Blending
D.Managed Dialing
Answer:B

certification Avaya   132-S-712   132-S-712 examen   132-S-712

NO.7 Your customer has a group of agents that handle clerical and other duties and who handle calls only
when needed. A supervisor notifies these agents when they need to answer calls because calls are
queueing or being abandoned. However, the response is often too late to be of much help and the result
is many abandoned calls. Which Avaya Proactive Contact feature meets this customer's needs?
A.Virtual Agent
B.Person to Person
C.Intelligent Call Blending
D.Native Voice & Data Transfer
Answer:B

Avaya   132-S-712   132-S-712 examen

NO.8 Which two telemarketing situations would merit greater than a 2:1 line to agent ratio? (Choose two.)
A.using unconfirmed contact data
B.using one of the call blending solutions
C.using unsolicited calling lists (cold calling individuals)
D.calling customers with multiple contact numbers (home, business, etc.)
Answer:A C

certification Avaya   132-S-712   132-S-712

NO.9 Your customer has difficulty sorting through their current system's reports to give supervisors
information that pertains only to their particular group. Which feature should in Avaya Proactive Contact
meets the customer's need?
A.Shared Lists
B.Unit Work List
C.List Distribution
D.Hierarchy Manager
Answer:D

certification Avaya   132-S-712   132-S-712   132-S-712   132-S-712

NO.10 You are using the Avaya Solution Designer. What is the correct input on the ACD line on the Predictive
Agent Blend software screen for an Avaya Proactive Contact System using Predictive Agent Blending
with one ACD?
A.leave line blank
B.type in the number 1
C.leave line at the default (0)
D.type in the ACD brand name
Answer:C

Avaya   certification 132-S-712   132-S-712   132-S-712   certification 132-S-712   132-S-712 examen

On peut télécharger quelques parties de Q&A gratuites dans le site Pass4Test à propos de test Certification Avaya 132-S-712. Vous pouvez tester notre fiabilité via le démo. Choisir Pass4Test, c'est-à-dire que vous êtes proche d'un pic ensuite de l'Industrie IT.

没有评论:

发表评论