Nous sommes clairs que ce soit necessaire d'avoir quelques certificats IT dans cette industrie de plus en plus intense. Le Certificat IT est une bonne examination des connaissances démandées. Dans l'Industrie IT, le test ISEB BH0-012 est une bonne examination. Mais c'est difficile à passer le test ISEB BH0-012. Pour améliorer le travail dans le future, c'est intélligent de prendre une bonne formation en coûtant un peu d'argent. Vous allez passer le test 100% en utilisant le Pass4Test. Votre argent sera tout rendu si votre test est raté.
Pass4Test est un site de vous ramener au succès. Pass4Test peut vous aider à promouvoir les connaissances essentielles pour le test ISEB BH0-012 et passer le test à la première fois.
Vous pouvez trouver un meilleur boulot dans l'industrie IT à travers d'obtenir le test ISEB BH0-012, la voie à la réussite de votre professionnel sera ouverte pour vous.
Finalement, la Q&A ISEB BH0-012 plus nouvelle est lancé avec tous efforts des experts de Pass4Test. Aujourd'hui, dans l'Industrie de IT, si on veut se renforcer sa place, il faut se preuve la professionnalité aux les autres. Le test ISEB BH0-012 est une bonne examination des connaissances professionnelles. Avec le passport de la Certification ISEB, vous aurez un meilleur salaire et une plus grande space à se développer.
Dans cette société bien intense, c'est avantage si quelque'un a une technique particulère, donc c'est pourquoi beaucoup de gens ont envie de dépnenser les efforts et le temps à préparer le test ISEB BH0-012, mais ils ne peuvaient pas réussir finalement. C'est juste parce que ils ont pas bien choisi une bonne formation. L'outil de formation lancé par les experts de Pass4Test vous permet à passer le test ISEB BH0-012 coûtant un peu d'argent.
Code d'Examen: BH0-012
Nom d'Examen: ISEB (The Foundation® ITIL (2012 Onwards) )
Questions et réponses: 166 Q&As
Le guide d'étude de Pas4Test comprend l'outil de se former et même que le test de simulation très proche de test réel. Pass4Test vous permet de se forcer les connaissances professionnelles ciblées à l'examen Certification ISEB BH0-012. Il n'y a pas de soucis à réussir le test avec une haute note.
BH0-012 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/BH0-012.html
NO.1 Which one of the following is the BEST description of a service level agreement (SLA)?
A. The part of a contract that specifies the responsibilities of each party
B. An agreement between the service provider and an internal organization
C. An agreement between a service provider and an external supplier
D. An agreement between the service provider and their customer
Answer: D
ISEB BH0-012 examen BH0-012 BH0-012 examen certification BH0-012
NO.2 What should a service always deliver to customers?
A. Applications
B. Infrastructure
C. Value
D. Resources
Answer: C
ISEB BH0-012 certification BH0-012 BH0-012 examen BH0-012
NO.3 Which one of the following is NOT a responsibility of the service transition stage of the
service lifecycle?
A. To ensure that a service can be managed and operated in accordance with constraints specified
during design
B. To design and develop capabilities for service management
C. To provide good-quality knowledge and information about services
D. To plan the resources required to manage a release
Answer: B
ISEB examen BH0-012 certification BH0-012
NO.4 What is the name of the group that should review changes that must be implemented faster
than the normal change process?
A. Technical management
B. Emergency change advisory board
C. Urgent change board
D. Urgent change authority
Answer: B
ISEB examen BH0-012 examen BH0-012 BH0-012 examen BH0-012
NO.5 Which one of the following activities are carried out during the "Where do we want to be?"
step of the continual service improvement (CSI) approach?
A. Implementing service and process improvements
B. Reviewing measurements and metrics
C. Creating a baseline
D. Defining measurable targets
Answer: D
ISEB BH0-012 BH0-012 certification BH0-012
NO.6 Which one of the following is NOT part of the service design stage of the service lifecycle?
A. Designing and maintaining all necessary service transition packages
B. Producing quality, secure and resilient designs for new or improved services
C. Taking service strategies and ensuring they are reflected in the service design processes and the
service designs that are produced
D. Measuring the effectiveness and efficiency of service design and the supporting processes
Answer: A
ISEB BH0-012 BH0-012 examen BH0-012
NO.7 Which of the following should IT service continuity strategy be based on?
1.Design of the service metrics
2.Business continuity strategy
3.Business impact analysis (BIA)
4.Risk assessment
A. 1, 2 and 4 only
B. 1, 2 and 3 only
C. 2, 3 and 4 only
D. 1, 3 and 4 only
Answer: C
ISEB BH0-012 BH0-012
NO.8 At which stage of the service lifecycle should the processes necessary to operate a new service
be defined?
A. Service design: Design the processes
B. Service strategy: Develop the offerings
C. Service transition: Plan and prepare for deployment
D. Service operation: IT operations management
Answer: A
ISEB examen BH0-012 certification BH0-012 certification BH0-012
NO.9 Which one of the following is NOT the responsibility of service catalogue management?
A. Ensuring that information in the service catalogue is accurate
B. Ensuring that service level agreements are maintained
C. Ensuring that information in the service catalogue is consistent with information in the service
portfolio
D. Ensuring that all operational services are recorded in the service catalogue
Answer: B
ISEB examen BH0-012 BH0-012 examen BH0-012
NO.10 Which stage of the service lifecycle is MOST concerned with defining policies and objectives?
A. Service design
B. Service transition
C. Continual service improvement
D. Service operation
Answer: A
ISEB BH0-012 examen BH0-012 examen certification BH0-012 certification BH0-012
Pour l'instant, vous pouvez télécharger le démo gratuit de Q&A ISEB BH0-012 dans Pass4Test pour se former avant le test ISEB BH0-012.
没有评论:
发表评论